لیست خروج الهلال مشخص شد
- شناسه خبر: 39431
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۶ تیر ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۷
- بازدید : 173 views

به گزارش الشرق الاوسط، چهار بازیکن الهلال شامل میتروویچ، کایو سزار، مالکوم و لودی توسط اینزاگی در لیست خروج قرار گرفتهاند. همزمان، به نقل از اکیپ، الهلال در حال مذاکره با ویکتور اوسیمن و دوشان ولاهوویچ برای تقویت خط حمله است.
گفته میشود اوسیمن تاکنون سه پیشنهاد سعودیها را رد کرده، و با توجه به عدم تمایل یوونتوس به حفظ ولاهوویچ، شانس جذب مهاجم صرب بیشتر به نظر میرسد.







