
تکرار فاجعه اسلامشهر برای صنعتنفت؛ باز هم پای طالب در میان بود؟
صنعتنفت آبادان در یکی از حساسترین بازیهای هفته بیستوهفتم لیگ دسته اول، برابر مس شهربابک شکست خورد و فاصلهاش با منطقه صعود بیشتر شد. این تیم که در تلاش برای بازگشت به لیگ برتر است، در شهربابک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد. فصل گذشته صنعتنفت تا هفته آخر برای صعود امید داشت اما در دیدار حساس برابر آریو در اسلامشهر، طالب ریکانی پنالتی تعیینکننده را از دست داد و تیم نتوانست به لیگ برتر برگردد. این اتفاق تلخ، یادآور خاطرهای مشابه برای روبرتو باجو در جام جهانی 1994 است که هنوز هم فراموش نشده است. امسال هم صنعتنفت...








